THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »


Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2007

If only I had a nickel each time…

Τον τελευταίο καιρό κυκλοφορεί ένα email ο αποστολέας (ο πρώτος από όλους) ισχυρίζεται ότι μας το στέλνει για να μας ανοίξει τα μάτια, όπως έκανε και για τον ίδιο μια φίλη του Γερμανίδα, δικηγόρος στο επάγγελμα. Κατάλαβες πού το πάω ε; Όχι;;; Μα πού ζεις; Λοιπόν άκου τότε. Λέει, η δικηγόρος πάντα, ότι αυτό το κατά τ’ άλλα άδειο email παρακολουθείται από τη Microsoft ή κάτι τέτοιο και ότι είναι πολύ επικίνδυνο για τον Bill και μια άλλη εταιρεία δεν θυμάμαι ποια. Και με έναν μαγικό τρόπο αποτελεί απειλή για την υπόληψή τους! Αυτό σημαίνει ότι οι εταιρείες αυτές μπορούν να track down αυτό το μήνυμα και, προκειμένου να μη τους βγει το όνομα (το γιατί δεν το έχω καταλάβει), στέλνουν σε κάθε αποστολέα του μια επιταγή, το ύψος της οποίας αυξάνει ανάλογα με τον αριθμό των emails στα οποία το έχει προωθήσει. Με λίγα λόγια, άμα στείλεις το email αυτό σε όλες τις επαφές που έχεις στον κατάλογό σου (μα φυσικά και τις ξεχασμένες, είναι πολλά τα λεφτά χαλλόου!), αυτόματα έχεις λύσει το οικονομικό σου πρόβλημα!

Το email αυτό έφτασε και στα χέρια μου, και μάλιστα όχι μια, όχι δύο, μα έξι φορές! Κάθε φορά από διαφορετικό αποστολέα! Μα είναι δυνατόν να πιστεύουμε κάτι τέτοιο; Πάντως οφείλω να ομολογήσω ότι ο άνθρωπος που το σκέφτηκε είναι ιδιοφυία. Το θέμα του είναι προκλητικό (εύκολα λεφτά), αληθοφανές (λόγω της δικηγόρου) και έχει λογική βάση (ότι 400 ευρώ είναι ψίχουλα για τον Gates). Την πρώτη φορά που το έλαβα ένα μήνα περίπου πριν, το έχαψα για τα καλά, και το προώθησα σε αρκετά άτομα. Στα οποία θα ήθελα να ζητήσω μια συγνώμη για τη σαβούρα που τους έστειλα.

Πάει με αυτή τη μαλακία τώρα. Ας πούμε κάτι πιο χρήσιμο τώρα. Στο σημερινό podcast έβαλα το Space Dementia των αγαπημένων μου Muse, που ακούγεται σε μια διαφήμιση γνωστού αρώματος, και που τους έχω απωθημένο γιατί μας τίμησαν με την παρουσία τους στις 16 Οκτωβρίου αλλά μας τα’παν στο Terra Vibe και μου ήταν αδύνατο να πάω να τους δω.








Α, και somethin’ 4 da ladies: τα Hondos μέχρι το Σάββατο έχουν 25% σε όλα τα καλλυντικά και αρώματα, σπεύσατε! Αλλά πριν πάρετε τους δρόμους βγάλτε με από ένα δίλημμα pleez. Είμαι μεταξύ δύο αρωμάτων, το L De Lolita Lempicka (αριστερή φωτό) που είχα και μου τελείωσε και το Classique του Jean Paul Gaultier (δεξιά φωτό). Τι; Όχι και τα δύο μωρέ, έχω κι άλλα ψώνια να κάνω. Σ’ αυτό δεκτές οι απόψεις όλων.

13 σχόλια:

Rizobreaker είπε...

Που να δεις πόσες φορές μου το έστειλαν κι εμένα αυτό το email! Αλλά ευτυχώς δεν το προώθησα ποτέ οπότε δε χρειάζεται να ζητάω συγνώμη τώρα!! ;-)

Όσον αφορά τους Muse κι εμένα μ' αρέσουν ιδιαίτερα!!

Τέλος, για το άρωμα, δε μπορώ να σε βοηθήσω! Αλλά κάνω φτου απεπαμπλόμ του κιθεμπλόμ κτλ κτλ και βγαίνει το Lolita!! ;-)

Roadartist είπε...

Οχ Θεέ μου αυτό μου το έστειλαν και εμένα...........Και η βλακεία είναι οτι το προώθησα κιόλας..:(((

venus in furs είπε...

@rizobreaker

χμ, πολύ εύστοχα τα επιχειρήματά σου για την επιλογή αρώματος!λολ

@roadartist

ήταν πολύ δελεαστικό το mail, πώς να μην πέσει κανείς στην παγίδα...είμαι σίγουρη κι άλλοι πολλοί θα έπραξαν ομοίως

ΠΥΓΜΑΛΙΩΝ είπε...

Λοιπον αγαπητη μου καλα κανεις και απολογεισαι και ιδιαιτερως αφελως για καποιον με την εμπειρια σου στο ιντερνετ!

Μα καλα δεν καλαβαινεις τι ακριβως συμβαινει με τατοια emails?

Ημαρτον πια! Μαθε το bcc η ελληνιστι κρυφη κοινοποιηση οταν κανεις forward μαζικα ενα email ακομη κι αν δεν ειναι καποιο τοσο επιβλαβες οσο κι αυτο!

Γιατι επιβλαβες;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Μα γιατι με αυτο τον τροπο μαζευουν ενεργες κι απολυτα προσοδοφορες γι' αυτους διευθυνσεις για να μας βομβρδιζουν με S P A M ! ! !

Και μετα να αναρωτιεμαι εγω κι ο καθενας μας που πασχιζουμε να μη δινουμε το email μας σε ασχετα sites!

Μετα τιμης

Πυγμαλιων.

Aαααα, forget Jean Paul Gaultier!!!

Δε θα αντεξω να αντισταθω!!!!

admin είπε...

Για το άρωμα sorry, αλλά δε ξέρω.
Πάντως για το mail που λες: κυκλοφορούν πολλές "μούφες" εδώ και αρκετά χρόνια. Η λύση είναι απλή, μην ανοίγεις ποτέ mail από άσχετους που σου τάζουν διάφορα και από γνωστούς mail που "μυρίζουν" απάτη!
Φιλιά venus!

venus in furs είπε...

@Πυγμαλίων

Είπαμε, είμαι χαζή και αφελής. Όταν είδα την πληθώρα διευθύνσεων που έκαναν forward άρχισα κάτι να ψυλλιάζομαι...
Έχεις γούστο...

@attacktos

Μα η πλάκα είναι ότι μου το έστειλαν άτομα που ξέρω. Τελικά ήταν ένα chain-mail in disguise!

Ανώνυμος είπε...

lolita, εννοείται!

nikisot είπε...

ebales muse, pou exw mia mikrh porwsh..
ax..
oso gia to arwma den ta 3erw prepe na dokimasw na sou pw
..
kalhmera

venus in furs είπε...

@hooj

σαφές και περιεκτικό!καλωσήλθες!

@moodygirl

σου προτείνω λοιπόν να τα δοκιμάσεις και τα δυο στο εσωτερικό του καρπού σου, άσε που έχω λάβει μόνο θετικά σχόλια...

Unknown είπε...

όνειρο να ξεκινήσω ένα τέτοιο σπαμομέιλ.. με επιτυχία..

για άρωμα
πες μου ποιο εχεις αποφασίσει να πάρεις, να το πω να χαρείς..
τάχαμου διλήμματα.γυναίκες

:P

venus in furs είπε...

@narita

ε αν είναι να μας το πεις να στηρίξουμε την σπαμοπροσπάθειά σου!

τελικά το απόγευμα αγόρασα το classique, για να μη μας λέτε και αναποφάσιστες δηλαδή...

blogger16-Stefania είπε...

Σου προτεινω να παρεις και παλι το Lolita...To αλλο δεν αξιζει μια...

venus in furs είπε...

καλωσήλθες stefania, αγόρασα ήδη το classique αλλά κάτι μου λέει ότι μέχρι τα Χριστούγεννα θα έχω πάρει και το πολυαγαπημένο L de Lolita!