THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »


Δευτέρα 3 Σεπτεμβρίου 2007

Music, mic, lipstick and I'm on air...

Είναι περασμένα μεσάνυχτα, η playlist στο winamp παίζει για τρίτη συνεχόμενη φορά και το δεύτερο ποτήρι κόκκινο κρασί κοντεύει κι αυτό να τελειώσει. Τελικά καταφέρνω να ανεβάσω το πρώτο μου post. Καινούριο πράγμα το blogging για μένα αλλά δεν το βάζω κάτω. Απόψε είπα ότι θα το τελειώσω και ιδού!

Προσπαθώ να θυμηθώ πότε ήταν η τελευταία φορά που απορροφήθηκα τόσο πολύ με μια σκέψη όπως και αυτή που τριγυρίζει στο μυαλό μου εδώ και μέρες. Μια σκέψη που τελικά να γίνεται πράξη και να σε γεμίζει με τη γλύκα του ότι κάτι είναι δικό σου. Και η γλύκα υποχωρεί και τη θέση της παίρνει η ικανοποίηση όταν καταφέρνεις να αγγίξεις έστω και ένα άτομο εκεί έξω.

Αυτό θα επιδιώξω από εδώ ˙ θέλω να σε πλησιάσω, όχι να σε διδάξω, να ακούσεις τις μουσικές μου και να ακούσω τη φωνή σου. Γιατί εγώ θα μιλώ με μουσική και τις σκέψεις μου, τα υπόλοιπα τα αφήνω σε εσένα. Ελπίζω να σου αρέσει η μουσική μου, θα ακούσεις αρκετή αν παραμείνεις πιστός. Μην βιαστείς να με κρίνεις, εξάλλου "I'm just a fucked up girl looking for some peace of mind"…

Όσες φορές και να ακούσω τους Snow Patrol με τη Martha Wainwright στο Set the fire to the third bar πάντα θα μου θυμίζει τις πιο τρυφερές μου στιγμές, περίεργο για ένα τόσο "drama" τραγούδι. Ίσως γιατί όλες τους ήταν καταδικασμένες εξ αρχής...

2 σχόλια:

Κούκος είπε...

Welcome to the machine

Welcome my son, welcome to the machine
Where have you been?
It's alright we know where you've been
You've been in the pipeline, filling in time,
provided with toys and 'Scouting for Boys'
You bought a guitar to punish your ma,
And you didn't like school,
and you know you're nobody's fool
So welcome to the machine

Welcome my son, welcome to the machine
What did you dream?
It's alright we told you what to dream
You dreamed of a big star, he played a mean guitar
He always ate in the steak bar
He loved to drive in his Jaguar
So welcome to the machine

Pink Floyd Wish you were here (1975)

venus in furs είπε...

αγαπημένο...
καλωσήρθες!